Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3681
Title: Якість маркетингового менеджменту будівельних організацій
Authors: Ширяєва, Н.Ю.
Keywords: менеджмент
управління
якість
будівництво
Issue Date: 2016
Publisher: Інфраструктура ринку:Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Series/Report no.: №2;с.218-220
Abstract: Аналізується важливість сприйняття маркетингової філософії всім персоналом. Розкриваються чинники, що впливають на реальність позитивного зв’язку маркетингового менеджменту та конгруентної філософії ІСО в будівельних бізнес-організаціях.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3681
ISSN: 2519-2868
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Якість маркетингового менеджменту будівельних організацій.pdfОсновна стаття200,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.