Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3681
Titel: Якість маркетингового менеджменту будівельних організацій
Autoren: Ширяєва, Н.Ю.
Stichwörter: менеджмент
управління
якість
будівництво
Erscheinungsdatum: 2016
Herausgeber: Інфраструктура ринку:Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Serie/Report Nr.: №2;с.218-220
Zusammenfassung: Аналізується важливість сприйняття маркетингової філософії всім персоналом. Розкриваються чинники, що впливають на реальність позитивного зв’язку маркетингового менеджменту та конгруентної філософії ІСО в будівельних бізнес-організаціях.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3681
ISSN: 2519-2868
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Якість маркетингового менеджменту будівельних організацій.pdfОсновна стаття200,75 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.