Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3755
Название: Методика опанування навичками проектної діяльності (на прикладі завдань з архітектурного проектування на другому курсі в АХІ ОДАБА)
Авторы: Мельник, Н.В.
Ключевые слова: інформація
досвід
соціалізація
клаузура
Дата публикации: 2015
Издательство: Наукове видання Сучасна архітектурна освіта: архітектура, образ, естетика, есоційний контекст. Матеріали VІ Всеукраїнської наукової конференції, 7-8 листопада 2013 року, Київ. - КНУБА
Краткий осмотр (реферат): В публікації розглядаються питання узгодження сучасних вимог до архітектурної освіти з психологічними особливостями студентів-архітекторів в контексті викладання дисципліни архітектурне проектування. З точки зору психологічних особливостей студент як суб'єкт в першу чергу джерело пізнання і перетворення дійсності. Особлива роль методики викладання дисципліни архітектурне проектування як процесу полягає в тому, щоб сформувати понятійний апарат майбутнього професіонала, розвити творчі здібності та проектне мислення. Автором виділений метод обов’язкових клаузур як ефективний підхід в сучасній освіті.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3755
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методика опанування навичками проектної діяльності.pdfОсновна стаття108,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.