Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3824
Название: Принцип індивідуалізації навчання у практиці художньої підготовки майбутніх архітекторів
Авторы: Карпова, С.М.
Ключевые слова: індивідуалізація навчання в архітектурних вузах
ефективність навчально виховного процесу художньої підготовки
Дата публикации: 2011
Издательство: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського– Серія : Педагогіка. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського
Серия/номер: №3-4;с.83-87
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається педагогічна проблема індивідуалізації навчання в архітектурних вузах. Наводиться характеристика індивідуалізації навчання як одного з методичних шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу художньої підготовки в системі архітектурної освіти; описується досвід індивідуалізації підготовки фахівців архітектурного вузу при вивченні дисциплін художнього циклу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3824
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Принцип індивідуалізації навчання у практиці...pdfОсновна стаття5,8 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.