Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4211
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T21:40:28Z-
dc.date.available2017-12-26T21:40:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4211-
dc.description.abstractСутність категорії «ризик» обумовлюється його властивостями. По-перше, це невизначенність: ризик виникає при умові альтернативного розвитку подій. По-друге, збиток: ризик існує, коли результат може призвести до збитку. По-третє, наявність аналізу розвитку ситуації: ризик передбачає якісну чи кількісну оцінку і розуміння можливості нагативних наслідків в майбутньому періоді. По-четверте, належність конкретному суб’єкту: ризик виникає при практичній значимості очікуваної події для кого-небудь.uk_UA
dc.publisherПроблеми економікиuk_UA
dc.relation.ispartofseries№3;с.141-146-
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectцінові ризикиuk_UA
dc.subjectпромислове підприємствоuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємства.pdfОсновна стаття343,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.