Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4211
Title: Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємства
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: маркетингові дослідження
цінові ризики
промислове підприємство
Issue Date: 2012
Publisher: Проблеми економіки
Series/Report no.: №3;с.141-146
Abstract: Сутність категорії «ризик» обумовлюється його властивостями. По-перше, це невизначенність: ризик виникає при умові альтернативного розвитку подій. По-друге, збиток: ризик існує, коли результат може призвести до збитку. По-третє, наявність аналізу розвитку ситуації: ризик передбачає якісну чи кількісну оцінку і розуміння можливості нагативних наслідків в майбутньому періоді. По-четверте, належність конкретному суб’єкту: ризик виникає при практичній значимості очікуваної події для кого-небудь.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4211
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємства.pdfОсновна стаття343,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.