Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4211
Titel: Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємства
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: маркетингові дослідження
цінові ризики
промислове підприємство
Erscheinungsdatum: 2012
Herausgeber: Проблеми економіки
Serie/Report Nr.: №3;с.141-146
Zusammenfassung: Сутність категорії «ризик» обумовлюється його властивостями. По-перше, це невизначенність: ризик виникає при умові альтернативного розвитку подій. По-друге, збиток: ризик існує, коли результат може призвести до збитку. По-третє, наявність аналізу розвитку ситуації: ризик передбачає якісну чи кількісну оцінку і розуміння можливості нагативних наслідків в майбутньому періоді. По-четверте, належність конкретному суб’єкту: ризик виникає при практичній значимості очікуваної події для кого-небудь.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4211
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємства.pdfОсновна стаття343,32 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.