Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4211
Назва: Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємства
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: маркетингові дослідження
цінові ризики
промислове підприємство
Дата публікації: 2012
Видавництво: Проблеми економіки
Серія/номер: №3;с.141-146
Короткий огляд (реферат): Сутність категорії «ризик» обумовлюється його властивостями. По-перше, це невизначенність: ризик виникає при умові альтернативного розвитку подій. По-друге, збиток: ризик існує, коли результат може призвести до збитку. По-третє, наявність аналізу розвитку ситуації: ризик передбачає якісну чи кількісну оцінку і розуміння можливості нагативних наслідків в майбутньому періоді. По-четверте, належність конкретному суб’єкту: ризик виникає при практичній значимості очікуваної події для кого-небудь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4211
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємства.pdfОсновна стаття343,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.