Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4212
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.-
dc.contributor.authorОкландер, І.-
dc.date.accessioned2017-12-26T21:42:46Z-
dc.date.available2017-12-26T21:42:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4212-
dc.description.abstractУ статті запропонована методика ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має наступні переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.uk_UA
dc.publisherЕкономістuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 2;с.57-60-
dc.subjectметодика ІМТuk_UA
dc.subjectкомунікативна стратегіяuk_UA
dc.subjectрекламні носіїuk_UA
dc.titleМетодика ІМТ: Підвищення ефективності маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Підвищення ефективності маркетингових комунікацій.pdfОсновна стаття313,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.