Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4212
Назва: Методика ІМТ: Підвищення ефективності маркетингових комунікацій
Автори: Окландер, Т.
Окландер, І.
Ключові слова: методика ІМТ
комунікативна стратегія
рекламні носії
Дата публікації: 2013
Видавництво: Економіст
Серія/номер: № 2;с.57-60
Короткий огляд (реферат): У статті запропонована методика ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має наступні переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4212
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підвищення ефективності маркетингових комунікацій.pdfОсновна стаття313,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.