Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4212
Title: Методика ІМТ: Підвищення ефективності маркетингових комунікацій
Authors: Окландер, Т.
Окландер, І.
Keywords: методика ІМТ
комунікативна стратегія
рекламні носії
Issue Date: 2013
Publisher: Економіст
Series/Report no.: № 2;с.57-60
Abstract: У статті запропонована методика ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має наступні переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4212
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Підвищення ефективності маркетингових комунікацій.pdfОсновна стаття313,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.