Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4212
Titel: Методика ІМТ: Підвищення ефективності маркетингових комунікацій
Autoren: Окландер, Т.
Окландер, І.
Stichwörter: методика ІМТ
комунікативна стратегія
рекламні носії
Erscheinungsdatum: 2013
Herausgeber: Економіст
Serie/Report Nr.: № 2;с.57-60
Zusammenfassung: У статті запропонована методика ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має наступні переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4212
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Підвищення ефективності маркетингових комунікацій.pdfОсновна стаття313,75 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.