Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4213
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T21:45:06Z-
dc.date.available2017-12-26T21:45:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4213-
dc.description.abstractВ статті розглянуто види маркетингових ризиків. Проаналізовано стан наукової думки щодо їх типологізації. Запропоновано удосконалене визначення категорії «маркетингові ризики», дістала подальший розвиток класифікація маркетингових ризикі.uk_UA
dc.publisherЕкономічний вісник Національного технічного університету України "Київський Політехнічний Інститут". Зб. наук. працьuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 9 (9);с.365-369-
dc.subjectмаркетингові ризикиuk_UA
dc.subjectзбиткиuk_UA
dc.subjectоптимізація збутуuk_UA
dc.subjectоб’єктивні ризикиuk_UA
dc.subjectсуб’єктивні ризикиuk_UA
dc.subjectвнутрішні ризикиuk_UA
dc.titleВиди маркетингових ризиків промислових підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Види маркетингових ризиків промислових підприємств.pdfОсновна стаття277,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.