Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4213
Titel: Види маркетингових ризиків промислових підприємств
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: маркетингові ризики
збитки
оптимізація збуту
об’єктивні ризики
суб’єктивні ризики
внутрішні ризики
Erscheinungsdatum: 2012
Herausgeber: Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський Політехнічний Інститут". Зб. наук. праць
Serie/Report Nr.: Вип. 9 (9);с.365-369
Zusammenfassung: В статті розглянуто види маркетингових ризиків. Проаналізовано стан наукової думки щодо їх типологізації. Запропоновано удосконалене визначення категорії «маркетингові ризики», дістала подальший розвиток класифікація маркетингових ризикі.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4213
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Види маркетингових ризиків промислових підприємств.pdfОсновна стаття277,92 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.