Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4213
Title: Види маркетингових ризиків промислових підприємств
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: маркетингові ризики
збитки
оптимізація збуту
об’єктивні ризики
суб’єктивні ризики
внутрішні ризики
Issue Date: 2012
Publisher: Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський Політехнічний Інститут". Зб. наук. праць
Series/Report no.: Вип. 9 (9);с.365-369
Abstract: В статті розглянуто види маркетингових ризиків. Проаналізовано стан наукової думки щодо їх типологізації. Запропоновано удосконалене визначення категорії «маркетингові ризики», дістала подальший розвиток класифікація маркетингових ризикі.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4213
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Види маркетингових ризиків промислових підприємств.pdfОсновна стаття277,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.