Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4213
Назва: Види маркетингових ризиків промислових підприємств
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: маркетингові ризики
збитки
оптимізація збуту
об’єктивні ризики
суб’єктивні ризики
внутрішні ризики
Дата публікації: 2012
Видавництво: Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський Політехнічний Інститут". Зб. наук. праць
Серія/номер: Вип. 9 (9);с.365-369
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто види маркетингових ризиків. Проаналізовано стан наукової думки щодо їх типологізації. Запропоновано удосконалене визначення категорії «маркетингові ризики», дістала подальший розвиток класифікація маркетингових ризикі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4213
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Види маркетингових ризиків промислових підприємств.pdfОсновна стаття277,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.