Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4214
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T21:50:00Z-
dc.date.available2017-12-26T21:50:00Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4214-
dc.description.abstractCтаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та змісту процесів управління маркетинговими ризиками, місця підсистеми управління маркетинговими ризиками в маркетинговому менеджменті промислового підприємства.uk_UA
dc.publisherМаркетинг: теорія і практика. Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Луганськ: СНУ ім. В.Даляuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.125–131-
dc.subjectмаркетингові ризикиuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговими ризикамиuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингових ризиківuk_UA
dc.subjectоцінка маркетингових ризиківuk_UA
dc.subjectнейтралізація маркетингових ризиківuk_UA
dc.titleКонцепція управління маркетинговими ризиками промислового підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Концепція управління маркетинговими ризиками промислового підприємства.pdfОсновна стаття317,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.