Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4214
Назва: Концепція управління маркетинговими ризиками промислового підприємства
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: маркетингові ризики
управління маркетинговими ризиками
ідентифікація
маркетингових ризиків
оцінка маркетингових ризиків
нейтралізація маркетингових ризиків
Дата публікації: 2013
Видавництво: Маркетинг: теорія і практика. Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Луганськ: СНУ ім. В.Даля
Серія/номер: ;с.125–131
Короткий огляд (реферат): Cтаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та змісту процесів управління маркетинговими ризиками, місця підсистеми управління маркетинговими ризиками в маркетинговому менеджменті промислового підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4214
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концепція управління маркетинговими ризиками промислового підприємства.pdfОсновна стаття317,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.