Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4214
Titel: Концепція управління маркетинговими ризиками промислового підприємства
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: маркетингові ризики
управління маркетинговими ризиками
ідентифікація
маркетингових ризиків
оцінка маркетингових ризиків
нейтралізація маркетингових ризиків
Erscheinungsdatum: 2013
Herausgeber: Маркетинг: теорія і практика. Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Луганськ: СНУ ім. В.Даля
Serie/Report Nr.: ;с.125–131
Zusammenfassung: Cтаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та змісту процесів управління маркетинговими ризиками, місця підсистеми управління маркетинговими ризиками в маркетинговому менеджменті промислового підприємства.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4214
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Концепція управління маркетинговими ризиками промислового підприємства.pdfОсновна стаття317,22 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.