Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4214
Title: Концепція управління маркетинговими ризиками промислового підприємства
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: маркетингові ризики
управління маркетинговими ризиками
ідентифікація
маркетингових ризиків
оцінка маркетингових ризиків
нейтралізація маркетингових ризиків
Issue Date: 2013
Publisher: Маркетинг: теорія і практика. Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Луганськ: СНУ ім. В.Даля
Series/Report no.: ;с.125–131
Abstract: Cтаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та змісту процесів управління маркетинговими ризиками, місця підсистеми управління маркетинговими ризиками в маркетинговому менеджменті промислового підприємства.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4214
Appears in Collections:Стаття в журналі



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.