Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4215
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T21:52:17Z-
dc.date.available2017-12-26T21:52:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4215-
dc.description.abstractВ статті виділені види маркетингових досліджень для ідентифікації товарних ризиків, що виникають в процесі розробки нового чи модифікації існуючого товару та товарних ризиків, що виникають на етапах життєвого циклу товарів. Запропонована система узагальнюючих показників тестування товарів.uk_UA
dc.publisherВісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Зб наук праць Харківського національного технічного університету. —Харків: НТУ "ХПІ"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 25;с.150–159-
dc.subjectмаркетингові лослідженняuk_UA
dc.subjectтоварні ризикиuk_UA
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk_UA
dc.subjectновий товарuk_UA
dc.subjectмодифікаціяuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження товарних ризиківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингові дослідження товарних ризиків.pdfОсновна стаття284,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.