Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4215
Назва: Маркетингові дослідження товарних ризиків
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: маркетингові лослідження
товарні ризики
життєвий цикл товару
новий товар
модифікація
тестування
поведінка споживачів
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Зб наук праць Харківського національного технічного університету. —Харків: НТУ "ХПІ"
Серія/номер: Вип. 25;с.150–159
Короткий огляд (реферат): В статті виділені види маркетингових досліджень для ідентифікації товарних ризиків, що виникають в процесі розробки нового чи модифікації існуючого товару та товарних ризиків, що виникають на етапах життєвого циклу товарів. Запропонована система узагальнюючих показників тестування товарів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4215
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові дослідження товарних ризиків.pdfОсновна стаття284,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.