Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4215
Title: Маркетингові дослідження товарних ризиків
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: маркетингові лослідження
товарні ризики
життєвий цикл товару
новий товар
модифікація
тестування
поведінка споживачів
Issue Date: 2012
Publisher: Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Зб наук праць Харківського національного технічного університету. —Харків: НТУ "ХПІ"
Series/Report no.: Вип. 25;с.150–159
Abstract: В статті виділені види маркетингових досліджень для ідентифікації товарних ризиків, що виникають в процесі розробки нового чи модифікації існуючого товару та товарних ризиків, що виникають на етапах життєвого циклу товарів. Запропонована система узагальнюючих показників тестування товарів.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4215
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетингові дослідження товарних ризиків.pdfОсновна стаття284,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.