Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4215
Titel: Маркетингові дослідження товарних ризиків
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: маркетингові лослідження
товарні ризики
життєвий цикл товару
новий товар
модифікація
тестування
поведінка споживачів
Erscheinungsdatum: 2012
Herausgeber: Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Зб наук праць Харківського національного технічного університету. —Харків: НТУ "ХПІ"
Serie/Report Nr.: Вип. 25;с.150–159
Zusammenfassung: В статті виділені види маркетингових досліджень для ідентифікації товарних ризиків, що виникають в процесі розробки нового чи модифікації існуючого товару та товарних ризиків, що виникають на етапах життєвого циклу товарів. Запропонована система узагальнюючих показників тестування товарів.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4215
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Маркетингові дослідження товарних ризиків.pdfОсновна стаття284,36 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.