Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4216
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T21:55:03Z-
dc.date.available2017-12-26T21:55:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4216-
dc.description.abstractВ статті ідентифіковано маркетингові комунікативні ризики. Запропонована система методів маркетингових досліджень, яка може бути використана для запобігання і пристосування до можливості виникнення комунікативних ризиків та зниження ступеня їх негативного впливу.uk_UA
dc.publisherФормування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету, Київ: КНЕУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 28. Ч. ІІ;с.476-484-
dc.subjectмаркетингова комунікативна політикаuk_UA
dc.subjectсистема маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectкомунікативні ризикиuk_UA
dc.titleМетоди зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових досліджень.pdfОсновна стаття235,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.