Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4216
Title: Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових досліджень
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: маркетингова комунікативна політика
система маркетингових комунікацій
маркетингові дослідження
комунікативні ризики
Issue Date: 2012
Publisher: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету, Київ: КНЕУ
Series/Report no.: Вип. 28. Ч. ІІ;с.476-484
Abstract: В статті ідентифіковано маркетингові комунікативні ризики. Запропонована система методів маркетингових досліджень, яка може бути використана для запобігання і пристосування до можливості виникнення комунікативних ризиків та зниження ступеня їх негативного впливу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4216
Appears in Collections:Стаття в журналі



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.