Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4216
Titel: Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових досліджень
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: маркетингова комунікативна політика
система маркетингових комунікацій
маркетингові дослідження
комунікативні ризики
Erscheinungsdatum: 2012
Herausgeber: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету, Київ: КНЕУ
Serie/Report Nr.: Вип. 28. Ч. ІІ;с.476-484
Zusammenfassung: В статті ідентифіковано маркетингові комунікативні ризики. Запропонована система методів маркетингових досліджень, яка може бути використана для запобігання і пристосування до можливості виникнення комунікативних ризиків та зниження ступеня їх негативного впливу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4216
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових досліджень.pdfОсновна стаття235,39 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.