Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4216
Назва: Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових досліджень
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: маркетингова комунікативна політика
система маркетингових комунікацій
маркетингові дослідження
комунікативні ризики
Дата публікації: 2012
Видавництво: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету, Київ: КНЕУ
Серія/номер: Вип. 28. Ч. ІІ;с.476-484
Короткий огляд (реферат): В статті ідентифіковано маркетингові комунікативні ризики. Запропонована система методів маркетингових досліджень, яка може бути використана для запобігання і пристосування до можливості виникнення комунікативних ризиків та зниження ступеня їх негативного впливу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4216
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових досліджень.pdfОсновна стаття235,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.