Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4217
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T21:57:15Z-
dc.date.available2017-12-26T21:57:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4217-
dc.description.abstractCтаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та класифікації маркетингових ризиків, узагальненню системи методів оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенніuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Тернопільського національного економічного університету.— Тернопіль: Економічна думкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 10. Ч. ІV;с.267–271-
dc.subjectекономічні ризикиuk_UA
dc.subjectмаркетингові ризикиuk_UA
dc.subjectцінові ризикиuk_UA
dc.subjectтеорії підприємницьких ризиківuk_UA
dc.subjectметоди оцінки ризиківuk_UA
dc.titleМетоди оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні.pdfОсновна стаття306,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.