Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4217
Title: Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: економічні ризики
маркетингові ризики
цінові ризики
теорії підприємницьких ризиків
методи оцінки ризиків
Issue Date: 2012
Publisher: Збірник наукових праць Тернопільського національного економічного університету.— Тернопіль: Економічна думка
Series/Report no.: Вип. 10. Ч. ІV;с.267–271
Abstract: Cтаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та класифікації маркетингових ризиків, узагальненню системи методів оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4217
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні.pdfОсновна стаття306,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.