Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4217
Titel: Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: економічні ризики
маркетингові ризики
цінові ризики
теорії підприємницьких ризиків
методи оцінки ризиків
Erscheinungsdatum: 2012
Herausgeber: Збірник наукових праць Тернопільського національного економічного університету.— Тернопіль: Економічна думка
Serie/Report Nr.: Вип. 10. Ч. ІV;с.267–271
Zusammenfassung: Cтаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та класифікації маркетингових ризиків, узагальненню системи методів оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4217
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні.pdfОсновна стаття306,51 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.