Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4217
Назва: Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: економічні ризики
маркетингові ризики
цінові ризики
теорії підприємницьких ризиків
методи оцінки ризиків
Дата публікації: 2012
Видавництво: Збірник наукових праць Тернопільського національного економічного університету.— Тернопіль: Економічна думка
Серія/номер: Вип. 10. Ч. ІV;с.267–271
Короткий огляд (реферат): Cтаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та класифікації маркетингових ризиків, узагальненню системи методів оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4217
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні.pdfОсновна стаття306,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.