Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4219
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T22:00:52Z-
dc.date.available2017-12-26T22:00:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4219-
dc.description.abstractРозглянуто стан наукової думки щодо набору методів оцінки маркетингових ризиків підприємств. Зроблено висновок про доцільність використання для оцінки ризиків статистичних методів. Запропоновано перелік відповідних статистичних методів, розглянуто алгоритм їх застосування.uk_UA
dc.publisherВісник Хмельницького національного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseries№2. Т. І;с.167-175-
dc.subjectмаркетинговий ризикuk_UA
dc.subjectметоди оцінки ризикуuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectспостереженняuk_UA
dc.subjectекспериментuk_UA
dc.subjectопитуванняuk_UA
dc.titleСтатистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємств.pdfОсновна стаття290,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.