Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4219
Title: Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємств
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: маркетинговий ризик
методи оцінки ризику
маркетингові дослідження
спостереження
експеримент
опитування
Issue Date: 2012
Publisher: Вісник Хмельницького національного університету
Series/Report no.: №2. Т. І;с.167-175
Abstract: Розглянуто стан наукової думки щодо набору методів оцінки маркетингових ризиків підприємств. Зроблено висновок про доцільність використання для оцінки ризиків статистичних методів. Запропоновано перелік відповідних статистичних методів, розглянуто алгоритм їх застосування.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4219
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємств.pdfОсновна стаття290,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.