Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4219
Titel: Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємств
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: маркетинговий ризик
методи оцінки ризику
маркетингові дослідження
спостереження
експеримент
опитування
Erscheinungsdatum: 2012
Herausgeber: Вісник Хмельницького національного університету
Serie/Report Nr.: №2. Т. І;с.167-175
Zusammenfassung: Розглянуто стан наукової думки щодо набору методів оцінки маркетингових ризиків підприємств. Зроблено висновок про доцільність використання для оцінки ризиків статистичних методів. Запропоновано перелік відповідних статистичних методів, розглянуто алгоритм їх застосування.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4219
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємств.pdfОсновна стаття290,88 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.