Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4219
Назва: Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємств
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: маркетинговий ризик
методи оцінки ризику
маркетингові дослідження
спостереження
експеримент
опитування
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету
Серія/номер: №2. Т. І;с.167-175
Короткий огляд (реферат): Розглянуто стан наукової думки щодо набору методів оцінки маркетингових ризиків підприємств. Зроблено висновок про доцільність використання для оцінки ризиків статистичних методів. Запропоновано перелік відповідних статистичних методів, розглянуто алгоритм їх застосування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4219
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємств.pdfОсновна стаття290,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.