Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4220
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T22:02:49Z-
dc.date.available2017-12-26T22:02:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4220-
dc.description.abstractРозглянуто стан наукової думки щодо існуючих визначень маркетингових ризиків та їх класифікацій. Зроблено висновок про існування розбіжностей в трактуванні категорії «маркетингові ризики» та ідентифікації їх видів. Запропоновано визначення категорії «маркетингові ризики», що враховує передбачуваність, ймовірність та можливість негативних наслідків від реалізації ризиків та класифікацію маркетингових ризиків за ознакою «місце виникнення ризику» і розділенням на зовнішні та внутрішні ризики.uk_UA
dc.publisherВісник Хмельницького національного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 6. Т. ІІ;с.89-93-
dc.subjectекономічний ризикuk_UA
dc.subjectмаркетинговий ризикuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectневизначенністьuk_UA
dc.subjectймовірністьuk_UA
dc.subjectзбиток.uk_UA
dc.titleСутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємст.pdfОсновна стаття212,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.