Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4220
Title: Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємств
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: економічний ризик
маркетинговий ризик
класифікація
невизначенність
ймовірність
збиток.
Issue Date: 2012
Publisher: Вісник Хмельницького національного університету
Series/Report no.: № 6. Т. ІІ;с.89-93
Abstract: Розглянуто стан наукової думки щодо існуючих визначень маркетингових ризиків та їх класифікацій. Зроблено висновок про існування розбіжностей в трактуванні категорії «маркетингові ризики» та ідентифікації їх видів. Запропоновано визначення категорії «маркетингові ризики», що враховує передбачуваність, ймовірність та можливість негативних наслідків від реалізації ризиків та класифікацію маркетингових ризиків за ознакою «місце виникнення ризику» і розділенням на зовнішні та внутрішні ризики.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4220
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємст.pdfОсновна стаття212,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.