Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4220
Titel: Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємств
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: економічний ризик
маркетинговий ризик
класифікація
невизначенність
ймовірність
збиток.
Erscheinungsdatum: 2012
Herausgeber: Вісник Хмельницького національного університету
Serie/Report Nr.: № 6. Т. ІІ;с.89-93
Zusammenfassung: Розглянуто стан наукової думки щодо існуючих визначень маркетингових ризиків та їх класифікацій. Зроблено висновок про існування розбіжностей в трактуванні категорії «маркетингові ризики» та ідентифікації їх видів. Запропоновано визначення категорії «маркетингові ризики», що враховує передбачуваність, ймовірність та можливість негативних наслідків від реалізації ризиків та класифікацію маркетингових ризиків за ознакою «місце виникнення ризику» і розділенням на зовнішні та внутрішні ризики.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4220
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємст.pdfОсновна стаття212,05 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.