Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4220
Назва: Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємств
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: економічний ризик
маркетинговий ризик
класифікація
невизначенність
ймовірність
збиток.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету
Серія/номер: № 6. Т. ІІ;с.89-93
Короткий огляд (реферат): Розглянуто стан наукової думки щодо існуючих визначень маркетингових ризиків та їх класифікацій. Зроблено висновок про існування розбіжностей в трактуванні категорії «маркетингові ризики» та ідентифікації їх видів. Запропоновано визначення категорії «маркетингові ризики», що враховує передбачуваність, ймовірність та можливість негативних наслідків від реалізації ризиків та класифікацію маркетингових ризиків за ознакою «місце виникнення ризику» і розділенням на зовнішні та внутрішні ризики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4220
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємст.pdfОсновна стаття212,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.