Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T22:38:08Z-
dc.date.available2017-12-26T22:38:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228-
dc.description.abstractВ статті розглянуто методи ідентифікації маркетингових збутових ризиків. Запропоновано набір методик для оцінки збутових ризиків при виборі та організації каналу розподілу, плануванні асортиментної політики та мерчандайзингу, оцінки ефективності організації торгівлі. Обгрунтовано, що використання цих методів промисловими підприємствами сприятиме підвищенню ефективності управління ціновими ризиком і тим самим – їх мінімізації чи уникнення.uk_UA
dc.publisherНаукові праці ДонНТУ. Зб. наук. праць Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. — Донецьк: ДонНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 41;с.44-48-
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectзбутові ризикиuk_UA
dc.subjectфокус-групиuk_UA
dc.subjectаудит роздрібної мережіuk_UA
dc.subjectопитування покупцівuk_UA
dc.subjectфокус-групи з покупцямиuk_UA
dc.subjectтестування продавцівuk_UA
dc.subjectекспертні опитуванняuk_UA
dc.titleМетоди досліджень збутових ризиків промислових підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємств.pdfОсновна стаття266,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.