Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228
Titel: Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємств
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: збут
збутові ризики
фокус-групи
аудит роздрібної мережі
опитування покупців
фокус-групи з покупцями
тестування продавців
експертні опитування
Erscheinungsdatum: 2012
Herausgeber: Наукові праці ДонНТУ. Зб. наук. праць Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. — Донецьк: ДонНТУ
Serie/Report Nr.: Вип. 41;с.44-48
Zusammenfassung: В статті розглянуто методи ідентифікації маркетингових збутових ризиків. Запропоновано набір методик для оцінки збутових ризиків при виборі та організації каналу розподілу, плануванні асортиментної політики та мерчандайзингу, оцінки ефективності організації торгівлі. Обгрунтовано, що використання цих методів промисловими підприємствами сприятиме підвищенню ефективності управління ціновими ризиком і тим самим – їх мінімізації чи уникнення.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємств.pdfОсновна стаття266,07 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.