Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228
Title: Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємств
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: збут
збутові ризики
фокус-групи
аудит роздрібної мережі
опитування покупців
фокус-групи з покупцями
тестування продавців
експертні опитування
Issue Date: 2012
Publisher: Наукові праці ДонНТУ. Зб. наук. праць Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. — Донецьк: ДонНТУ
Series/Report no.: Вип. 41;с.44-48
Abstract: В статті розглянуто методи ідентифікації маркетингових збутових ризиків. Запропоновано набір методик для оцінки збутових ризиків при виборі та організації каналу розподілу, плануванні асортиментної політики та мерчандайзингу, оцінки ефективності організації торгівлі. Обгрунтовано, що використання цих методів промисловими підприємствами сприятиме підвищенню ефективності управління ціновими ризиком і тим самим – їх мінімізації чи уникнення.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємств.pdfОсновна стаття266,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.