Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228
Назва: Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємств
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: збут
збутові ризики
фокус-групи
аудит роздрібної мережі
опитування покупців
фокус-групи з покупцями
тестування продавців
експертні опитування
Дата публікації: 2012
Видавництво: Наукові праці ДонНТУ. Зб. наук. праць Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. — Донецьк: ДонНТУ
Серія/номер: Вип. 41;с.44-48
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто методи ідентифікації маркетингових збутових ризиків. Запропоновано набір методик для оцінки збутових ризиків при виборі та організації каналу розподілу, плануванні асортиментної політики та мерчандайзингу, оцінки ефективності організації торгівлі. Обгрунтовано, що використання цих методів промисловими підприємствами сприятиме підвищенню ефективності управління ціновими ризиком і тим самим – їх мінімізації чи уникнення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємств.pdfОсновна стаття266,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.