Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4493
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-08T16:07:22Z-
dc.date.available2018-01-08T16:07:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4493-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто стан наукової думки щодо функціонування системи маркетингової інформації підприємства. Віділенко тенденції розвитку будівельної галузі та ринку бетону і залізобетонних виробів, зміст необхідної маркетингової інформації з урахуванням специфіки виду економічної діяльності. Запропоновано алгоритм системи збору і аналізу інформації про стан маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетону.uk_UA
dc.publisherВісник Хмельницького національного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 4. Т.1;с.151-155-
dc.subjectсистема маркетингової інформаціїuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectринок бетонуuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectрегресіяuk_UA
dc.titleАлгоритм системи збору і аналізу інформації щодо стану маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Алгоритм системи збору і аналізу інформації...pdfОсновна стаття333,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.