Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4493
Titel: Алгоритм системи збору і аналізу інформації щодо стану маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетону
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: система маркетингової інформації
моніторинг
ринок бетону
маркетингове середовище
регресія
Erscheinungsdatum: 2014
Herausgeber: Вісник Хмельницького національного університету
Serie/Report Nr.: № 4. Т.1;с.151-155
Zusammenfassung: В роботі розглянуто стан наукової думки щодо функціонування системи маркетингової інформації підприємства. Віділенко тенденції розвитку будівельної галузі та ринку бетону і залізобетонних виробів, зміст необхідної маркетингової інформації з урахуванням специфіки виду економічної діяльності. Запропоновано алгоритм системи збору і аналізу інформації про стан маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетону.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4493
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Алгоритм системи збору і аналізу інформації...pdfОсновна стаття333,03 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.