Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4493
Назва: Алгоритм системи збору і аналізу інформації щодо стану маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетону
Автори: Педько, І.А.
Ключові слова: система маркетингової інформації
моніторинг
ринок бетону
маркетингове середовище
регресія
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету
Серія/номер: № 4. Т.1;с.151-155
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто стан наукової думки щодо функціонування системи маркетингової інформації підприємства. Віділенко тенденції розвитку будівельної галузі та ринку бетону і залізобетонних виробів, зміст необхідної маркетингової інформації з урахуванням специфіки виду економічної діяльності. Запропоновано алгоритм системи збору і аналізу інформації про стан маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетону.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4493
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алгоритм системи збору і аналізу інформації...pdfОсновна стаття333,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.