Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4493
Title: Алгоритм системи збору і аналізу інформації щодо стану маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетону
Authors: Педько, І.А.
Keywords: система маркетингової інформації
моніторинг
ринок бетону
маркетингове середовище
регресія
Issue Date: 2014
Publisher: Вісник Хмельницького національного університету
Series/Report no.: № 4. Т.1;с.151-155
Abstract: В роботі розглянуто стан наукової думки щодо функціонування системи маркетингової інформації підприємства. Віділенко тенденції розвитку будівельної галузі та ринку бетону і залізобетонних виробів, зміст необхідної маркетингової інформації з урахуванням специфіки виду економічної діяльності. Запропоновано алгоритм системи збору і аналізу інформації про стан маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетону.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4493
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алгоритм системи збору і аналізу інформації...pdfОсновна стаття333,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.