Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4498
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.contributor.authorОкландер, М.-
dc.date.accessioned2018-01-08T16:24:04Z-
dc.date.available2018-01-08T16:24:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4498-
dc.description.abstractУ статті здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. З позиції історичного й логічного підходів доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії.uk_UA
dc.publisherУкраїнський журнал «Економіст». Розділ «Виклики часу»uk_UA
dc.relation.ispartofseries№4;с.13-15-
dc.subjectретроспективний аналізuk_UA
dc.subjectтеорія маркетингової інформаціїuk_UA
dc.titleРетроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ретроспективний аналіз походження теорії.pdfОсновна стаття640,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.