Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4498
Titel: Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації
Autoren: Педько, І.А.
Окландер, М.
Stichwörter: ретроспективний аналіз
теорія маркетингової інформації
Erscheinungsdatum: 2015
Herausgeber: Український журнал «Економіст». Розділ «Виклики часу»
Serie/Report Nr.: №4;с.13-15
Zusammenfassung: У статті здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. З позиції історичного й логічного підходів доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4498
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Ретроспективний аналіз походження теорії.pdfОсновна стаття640,82 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.